Veilig inloggen met
authenticatie in twee stappen

De nieuwe standaard voor beveiliging van uw data

Om in te loggen in uw (computer)systeem is één gebruikersnaam met één wachtwoord tegenwoordig niet meer voldoende om de interne IT-omgeving goed af te schermen voor ongewenste indringers. Met 2 stappen authenticatie (we noemen het ook wel two-factor authentication, 2FA) voegt u een extra beveiligingslaag toe aan uw account. Hiermee geeft u hackers geen kans om binnen te dringen. Super veilig! Ook het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC) adviseert werkgevers om Two-Factor Authenticatie te implementeren.

Hoe werkt authenticatie in
twee stappen?

Inloggen op computers en applicaties wordt veiliger met een twee-factor-authenticatie-methode. Dit houdt in dat gebruikers hun identiteit moeten verifiëren voordat er ingelogd kan worden. Deze extra laag beveiliging in uw IT-omgeving maakt het lastiger om via frauduleuze pogingen toegang te krijgen tot bedrijfsgegevens. De authenticatie wordt door de gebruiker door middel van een app op een telefoon, tablet of smartwatch via een pushbericht geverifieerd. Nadat de verificatie binnen enkele seconden goedgekeurd is wordt er ingelogd in het systeem.  

Vraag adviesgesprek aan

Landingspagina op mobiel

Voordelen:

  • Beschermt tegen cyberaanvallen
  • Extra beveiligingslaag voor de gehele organisatie
  • Werkt met verschillende mobiele devices


Privacy gewaarborgd
Met de authenticatie in twee stappen die wij bij bedrijven implementeren blijft de privacy gewaarborgd. De tweede factor authenticatie is gescheiden en onafhankelijk van gebruikersnaam en wachtwoord. Wij hebben hier geen inzicht in. Daarnaast wordt een gebruiker met een Push direct gewaarschuwd zodra iemand probeert in te loggen op zijn account.

 

 

Wachtwoordmanager
Ga voor veiligheid en efficiëntie!

Ook zo'n moeite met het onthouden van al die verschillende wachtwoorden? Misschien schrijft u ze op, klikt u op ‘Onthoud dit wachtwoord’ in de browser of gebruikt u simpelweg hetzelfde wachtwoord voor meerdere accounts. Ons advies: niet doen! Dit is niet alleen onveilig, maar ook omslachtig en niet efficiënt. Met een wachtwoordmanager bestaat er een tool waarmee u al uw wachtwoorden een stuk veiliger en slimmer kunt aanpakken. Handig én vooral veilig voor heel de organisatie!

Wat is een wachtwoordmanager?

De wachtwoordmanager is een digitale kluis waar al uw wachtwoorden van heel het bedrijf in worden bewaard. Iedere medewerker hoeft dan maar één ‘super wachtwoord’ te kiezen én te onthouden. Als u wilt inloggen in een online systeem, vult de wachtwoordmanager uw gegevens met één druk op de knop in. Verder biedt de wachtwoordmanagers ook opties voor tweestapsverificatie. Dat betekent dat je geen beveiligingsvragen of zinnen meer hoeft te onthouden en te beantwoorden. Als u eenmaal onze wachtwoordmanager gebruikt, kunt u zich niet meer voorstellen hoe u ooit zónder hebt gekund.



Landingspagina op mobiel

Beveilig ieder wachtwoord binnen uw bedrijf

Voor bedrijven is een wachtwoordmanager een must als beveiliging hoog op de agenda staat. Vooral omdat u heel handig en op een veilige en eenvoudige manier wachtwoorden kunt delen met uw collega’s. Geen e-mails met wachtwoorden of briefjes, maar het staat allemaal in de digitale kluis.

Vrijblijvende offerte opvragen

Voordelen van een wachtwoordmanager

Veilige wachtwoordopslag

Geef uw medewerkers een eigen kluis voor alle gebruikersnamen en wachtwoorden van al hun professionele accounts en toepassingen. Medewerkers hoeven geen apart wachtwoordbestand op hun computer op te slaan. Wel zo veilig!

Handig wachtwoorden delen

Vergemakkelijk het delen van wachtwoorden voor werknemers en bescherm tegelijkertijd de toegang tot uw bedrijfsgegevens. U kunt beleidsregels afdwingen en inzichten in het wachtwoordgedrag van werknemers opvragen via het dashboard.

Gecentraliseerd
beheer

Als IT beheerder kunt u gebruikers direct toevoegen en verwijderen vanuit een gecentraliseerd dashboard. Ook kunt u oud-medewerkers snel en veilig verwijderen zodat ze geen toegang meer hebben tot belangrijke bedrijfsgegevens en wachtwoorden.

Verbeter productiviteit van medewerkers

Werknemers die hun wachtwoorden vergeten of moeten resetten, komen minder aan hun werk toe. Met een wachtwoordmanager verbetert u de productiviteit van medewerkers.

Toegang vanaf elke locatie

Waar uw werknemers ook werken, ze hebben hun wachtwoorden altijd bij zich. Op elk apparaat. 

Is een wachtwoordmanager wel veilig?

Een wachtwoord stelt u in om gegevens te beschermen tegen misbruik. In dat kader vinden sommige mensen het eng om al hun wachtwoorden op één plek op te slaan. Want wat als iemand het hoofdwachtwoord weet te bemachtigen? Wees gerust! De hacker heeft echt heel weinig aan dit wachtwoord. Als iemand op een ander apparaat probeert in te loggen in uw digitale kluis, vraagt de wachtwoordmanager namelijk om een (geheime) beveiligingssleutel. Dat is een lange reeks die alleen u heeft. Hackers, overheden en zelfs de softwaremakers kunnen er niet bij.

Als u ook nog eens multifactor-authenticatie (tweetrapsauthenticatie) instelt, wat we bedrijven ook écht aanraden, is de kans op een gehackte wachtwoordmanager minimaal. En denk eens aan de alternatieven: wachtwoorden opschrijven, in een Excel of Wordbestand noteren of door de browser laten onthouden is per definitie een stuk onveiliger. Daarom luidt ons advies: gebruik de wachtwoordmanager!

Hulp nodig bij het kiezen, instellen en implementeren van onze wachtwoordmanager? Of wilt u het complete beveiligingsbeleid van uw organisatie eens onder de loep nemen? Neem gerust contact met ons op. Onze beveiligingsexperts komen graag langs. Tel. 013 504 1888 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

Touchscreen schermen

Breng vergaderingen tot leven met de CTOUCH (presentatie)schermen. De geavanceerde oplossingen van CTOUCH veranderen elke ruimte in een interactieve omgeving. De combinatie design, techniek en beleving maakt een vergadering of presentatie niet alleen interactiever, maar ook boeiender en aangenamer. Bied uw medewerkers of klanten een moderne, interactieve presentatiescherm aan met de hoogstaande technologie van CTOUCH.

Meer over CTOUCH schermen

Snel en eenvoudig in gebruik

Iedereen kan er mee werken! Het is net zo eenvoudig als het gebruik van uw telefoon of tablet! Met één druk op de knop heeft u toegang tot alle opties op het scherm. U kunt gewoon uw eigen software (Android, Linux of Windows) gebruiken, zoals u dat gewend bent. Daarnaast kunt u ook heel gemakkelijk andere apparaten aansluiten. Bepaal zelf wat voor u het beste werkt.

Ontdek de vrijheid van het verbinden van meerdere apparaten tegelijkertijd, met volledige touch-capaciteit. Adaptieve schermhelderheid verzekert u van een kraakhelder, vlijmscherp beeld met energiebesparende lichtsensor.

 

Vraag Demo aan

CTOUCH Riva

De CTOUCH Riva is een super gebruikersvriendelijk touchscreen dat de kracht van ‘touch’ in elke werkomgeving brengt. Deel documenten op het grote scherm of schrijf de slimste ideeën op het interactieve whiteboard. Laat uw vergaderingen en presentaties tot leven komen. 

  • Werk delen vanuit meerdere apparaten

    Vertel uw deelnemers dat ze hun eigen apparaat meenemen naar de vergadering om zo hun werk op het grote presentatiescherm te delen via EShare. Het werkt probleemloos met Android, Windows, Mac en Chrome apparaten. 

  • Een natuurlijke schrijfervaring

    Maak aantekeningen, schrijf en teken zoals nooit tevoren met de TrueBeam Touch-technologie. Gebruik je vinger of pen. Het schrijven op het bord voelt natuurlijk en vloeiend aan. Met de palm van je hand kun je makkelijk wissen zonder van tool te wisselen. 

  • Geavanceerde Android-technologie

    Het CTOUCH-besturingssysteem van de Riva is gebaseerd op Android 8. Vergrendel of verberg bepaalde settings of schakel Android zelfs helemaal uit. Dankzij de vooraf geïnstalleerde apps kunt u meteen aan de slag. Bovendien kunt u zelf nog meer apps toevoegen via de CTOUCH app-store.

  • Geweldig geluid

    Blaas uw publiek omver met de geïntegreerde 80 W JBL® -luidsprekers. Het krachtige Live-stage (virtuele) Surround Sound bereikt gemakkelijk de mensen achterin de ruimte. 

 

De CTOUCH Riva is verkrijgbaar in de beeldschermformaten 55", 65", 75" en 86". Vanaf € 1.580,00 ex btw, installatie en transportkosten heeft u al een 55" touchscreen voor uw presentatie- of vergaderruimte.

Energiezuinig

Alle CTOUCH schermen worden geleverd met een A/A+ energielabel en een materialenpaspoort. De CTOUCH Riva voldoet ook aan de ISO 9001 & 14001-normen. En dat is nog niet alles. Met de optionele infrarood Human Presence Detection module schakelt de CTOUCH Riva automatisch aan en uit als u de ruimte binnenkomt of verlaat. 

Bespaar geld en onze planeet! Om uw Riva-display te beveiligen kunt u het scherm opstarten of ontgrendelen met uw persoonlijke NFC-reader kaart of vingerafdruk. Of gebruik ze gewoon allebei voor maximale veiligheid.

Vraag Demo aan

Optionele accesoires

De CTOUCH schermen zijn leverbaar met diverse opties.

Dynamische pen
De dynamische pen simuleert een natuurlijk handschrift en stelt u in staat zo snel mogelijk te schrijven.

Mobiele lift
De presentatieschermen kunt u overal plaatsen en ook de gewenste hoogte is eenvoudig in te stellen. 

Wandlift
De perfecte oplossing voor wandmontage. Eenvoudig te installeren en te bedienen. Geschikt voor alle CTOUCH-touchscreens.

PC Modules
Voor optimale grafische- en computerprestaties. We bieden Intel i5 - i7-modules met extra SDRAM- en SSD-schijfruimte.

Brix Module
De CTOUCH Riva kan worden uitgebreid met CTOUCH BRIX modules. Klaar om in Microsoft Teams vergaderingen te duiken? Of wellicht wilt u Zoom in de vergaderruimte brengen en deze verbinden met een touchscreen? De Riva biedt het platform om dit mogelijk te maken.

vacature-netwerk-en-systeembeheerder
Functieomschrijving:  ​Van Laarhoven ICT | Telecom | Websites is een groeiend ICT bedrijf uit Diessen. Voor met name onze zakelijke ICT klanten zijn we op zoek naar een ervaren zelfstandige allround systeem- en netwerkbeheerder. In deze fun...
Lees Meer
servicedesk-medewerker
Functieomschrijving:  Voor verschillende klanten in diverse branches word je binnen onze ICT-afdeling het eerste (telefonische) aanspreekpunt op het gebied van ICT gerelateerde vraagstukken. Een dag begint voor jou altijd met het bekijken van bi...
Lees Meer
accountmanager
Functieomschrijving:  ​Als Accountmanager ben je binnen Van Laarhoven ICT | Telecom | Websites verantwoordelijk voor het werven van nieuwe zakelijke relaties en het onderhouden van bestaande relaties. Je gaat werken in een snelgroeiend ICT-bedri...
Lees Meer
Werkplekken
Door de toegenomen drukte hebben we de laatste maanden onze bovenverdieping flink verbouwd. Niet alleen het aantal werkplekken is daarmee toegenomen, maar ook is onze vergaderruimte onder handen genomen. De benedenverdieping is no...
Lees Meer
visual-maak-je-apparaten-schoon
Het is nu belangrijker dan ooit om je handen te wassen. Maar wist je dat je laptop, toetsenbord, muis of tablet ook een broeinest is voor bacteriën. Maak jij je apparaten weleens schoon? Of denk je daar nooit aan? Geef al je elektronische apparaten w...
Lees Meer
Hack
Er zijn weer diverse mailtjes in omloop waarbij het net lijkt dat je een e-mail ontvangt van iemand die je kent. Er wordt een mail gestuurd waarbij gevraagd wordt om een OneDrive link te openen en je mailadres en wachtwoord in te vullen. Do...
Lees Meer
Pas-op-phishing-mail-visual
De laatste tijd zijn er weer valse e-mails over Microsoft in omloop. In de mail wordt er gevraagd om op een link te klikken en vervolgens de rekening te betalen. Niet op reageren! Criminelen proberen gebruikers te misleiden met persoonlijk aangeschre...
Lees Meer

Onze openstaande vacatures

Op dit moment hebben we onderstaande vacatures openstaan. Je bent daarnaast ook altijd welkom om een open sollicitatie in te sturen. Stuur een mail met je cv en motivatie naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Mobiele abonnementen

Hartelijk dank voor de opdracht die wij hebben ontvangen voor het aanvragen en/of verlengen van uw mobiele telefonie abonnement(en).Wij zouden u willen verzoeken onderstaande gegeven in te vullen zodat wij de betreffende aanvra(a)g(en) op kunnen starten bij de provider(s), zoals besproken met U.

Aanvraagformulier

ICT nieuwsbrief

Maandelijks hebben wij een nieuwsbrief met belangrijk ICT nieuws. Onze branche is constant in beweging en belangrijke actualiteiten, bijvoorbeeld over een actuele cryptolocker, brengen we u graag direct van op de hoogte. Wij beperken ons hier tot daadwerkelijk relevante informatie door de berichten kort, krachtig en incidenteel te houden. Gezien de aangepaste regelgeving beginnen wij vanaf vandaag met een leeg bestand.

Ja, ik wil belangrijk ICT nieuws blijven ontvangen

Vul onderstaande gegevens in en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Nieuwe Europese regelgeving GDPR

Vanaf 25 mei 2018 geldt de nieuwe GDPR wet. Vanaf die datum gelden zeer strenge eisen en maatregelen voor de privacywetgeving voor alle bedrijven en instellingen. Van groot tot klein, dus ook voor U! Wilt u meer weten? We komen graag vrijblijvend bij u langs.

julianastraat-66
Ruim 5 jaar geleden is Christian van Laarhoven op een zolderkamertje begonnen als eenmanszaak in de ICT dienstverlening. De zolderkamer werd al snel te klein en na een korte tussenstop aan de Beekse weg in Diessen hebben we vanaf eind 2015 tot e...
Lees Meer
nieuwe-website-live
Het is zover: onze website is vernieuwd. Na maanden van voorbereiding en hard werken is het moment voor ons aangebroken om onze nieuwe website te presenteren. En dat doen we vol trots.​ Naast een nieuw uiterlijk hebben we de funct...
Lees Meer

E-mail migraties Exchange online

Bij het migreren van uw e-mailboxen naar de cloud (Exchange Online) komt een goed doordacht stappenplan goed van pas. Ga niet zomaar te werk maar werk volgens een gefaseerd traject. Van Laarhoven ICT helpt u graag een gedegen stappenplan op te stellen en voert deze vervolgens volgens een strakke planning uit. U wilt immers geen e-mail verliezen en de downtime zo veel mogelijk beperken.

E-mail migraties delen we op in een aantal fases:

  • Aantal mailboxen in uw organisatie?
  • Hoeveel GB gebruikt iedere mailbox?
  • Welke mailclient wordt er gebruikt?

  • Koppeling van uw zakelijke domein aan Exchange Online
  • Inrichting Exchange Online e-mail platform
  • Aanmaken gebruikers en toewijzen licentie
  • Instellen beveligingsbeleiden spamfilters, malware, ATP

  • Back-up van huidige postvakken per computer, per mailbox
  • Import mailboxen
  • Configuratie nieuwe mailomgeving in mailcliënt
  • Configuratie auto aanvullen cache

Bij grote mailboxen en grote aantallen worden migraties in een beveiligde virtuele mailomgeving uitgevoerd om zo kosten en tijd te besparen.

  • Werkinstructies / handleidingen gebruik van nieuwe mailomgeving
  • Korte persoonlijke of gezamenlijke cursus

Waarom e-mail migratie aan
ons uitbesteden?

  • Al meer dan 10 jaar ervaring in migraties van alle oude systemen en clienten naar Exchange Online
  • Zorgvuldige uitvoering waardoor je geen e-mail, agenda`s en contactpersonen kwijt kan raken
  • Migratie inclusief de auto aanvullen cache van Outlook
  • Wij migreren ook van oude mailservers zoals Microsoft Exchange 2007, 2010, 2013 naar Exchange Online

Meer informatie over Exchange Online

Klanten die u voorgingen

''

De wifi-specialisten van Van Laarhoven ICT denken altijd proactief met ons mee. Tijdens de e-mail migratie naar Exchange Online heb ik eigenlijk geen hinder ondervonden. Kortom, we hebben veel vertrouwen in onze partnership met Van Laarhoven ICT.

Netwerk optimalisatie

Een goed bedrijfsnetwerk is van essentieel belang voor bedrijven en organisaties.
Wanneer er problemen binnen de IT systemen ontstaan heeft dit veelal grote gevolgen voor de organisatie. Medewerkers zijn niet in staat hun werkzaamheden effectief uit te voeren en het herstellen van de problemen neemt vaak veel tijd in beslag en is tevens erg kostbaar.

Om dit zoveel mogelijk te beperken maken wij vooraf een goede inventarisatie van uw netwerk. Tijdens de inventarisatie op locatie bekijken waar deze te optimaliseren is. Er wordt dan onder andere gekeken naar:

  • Is alle firmware volledig up-to-date?
  • Hoe is de beveiliging geregeld op netwerk-, e-mail- en computerniveau?
  • Hoe is het netwerk van buitenaf bereikbaar en waar liggen de gevaren?
  • Zijn er overbodige storingsfactoren zoals te veel routers en oude trage switches etc.?

Naar aanleiding van de inventarisatie wordt een rapport opgesteld inclusief adviesplan. Aan de hand van dit rapport kunnen de nodige en gewenste werkzaamheden worden uitgevoerd binnen een vooraf bepaald budget.

Waarom zou u uw netwerkbeheer willen optimaliseren?

  • U heeft een onveilige en/of traag netwerk
  • Snellere communicatie tussen netwerkapparatuur
  • Na de aanleg van glasvezel wilt u wel de snelheden kunnen behalen
  • Ter voorbereiding op de nieuwe wet GDPR

Meer informatie over netwerkbeheer

Klanten die u voorgingen

''

Voordat Van Laarhoven ICT ons netwerk beheerde twijfelde ik aan onze beveiliging op het netwerk. We zijn deskundig te woord gestaan en tijdens de netwerkinventarisatie hebben ze ons goed op weg geholpen. Ons netwerk wordt nu optimaal beheerd en gemonitord door Van Laarhoven ICT en daar zijn we zeer tevreden over.

SharePoint & OneDrive projecten

Het migreren van bestanden en documenten naar de cloud zoals SharePoint en OneDrive zijn vaak grote en strategische IT-beslissingen. Hoe zorg je ervoor dat de organisatie zo min mogelijk hinder ondervindt en nog steeds bij alle documenten kan, zonder dure en langdurige migratietrajecten. Bij Van Laarhoven ICT hebben we uitstekende ervaring opgedaan met de migratie naar Sharepoint en OneDrive. 

Bij al onze SharePoint migraties werken we met een checklist waarmee we een goed functionerend SharePoint platform aan kunnen bieden.

Onze SharePoint checklist:

  • Wat kan wel en wat kan niet naar SharePoint?
  • Aantal bestanden en mappen. 
  • Totale opslag in GB.

  • Export van persoonlijke documenten
  • Lokale instellingen (bv. Berichtregels outlook, nk2 cache, lokale bestanden en mappen, favorieten, lokale stand alone software) 
  • Image van computer systeem voor emergency recovery

  • Wie mag in welke mappen? Wie mag bestanden alleen lezen en wie mag de bestanden ook bewerken ? 
  • Groepsindeling

  • Installatie Office 2016 of hoger 
  • Configuratie SharePoint (OneDrive sync) 
  • Configuratie persoonlijke bestanden (OneDrive sync) 
  • Migratie persoonlijke bestanden 

  • Opstellen van een planning o.b.v. de diverse werkzaamheden

  • Inrichten van de mappenstructuur, groepen en rechten 
  • Synchroniseren (uploaden) van de gezamenlijke bestanden en mappen naar SharePoint.

  • Werkinstructie nieuwe medewerker 
  • Werkinstructie werkplek inrichten


Bij het migreren naar Sharepoint en/of OneDrive zijn er veel factoren om rekening mee te houden. Denk bijvoorbeeld aan het beheer, licenties, gebruiksvriendelijkheid en functionaliteit. Maar ook kennis, ontwikkeling en uitrol, beveiliging, privacy en koppelingen met andere applicaties zijn zaken om vooraf rekening mee te houden.

Ontdek de mogelijkheden van zakelijk SharePoint voor uw organisatie.

SharePoint voor bedrijven

Klanten die u voorgingen

''

Onze wifi werkt nu echt supersnel en hebben eigenlijk overal goed bereik. Ondanks dat we een zeer grote hal hebben. Dankzij de expertise van Van Laarhoven ICT kunnen mijn personeelsleden nu efficiënt werken en hoeven ze niet te vloeken op het Wifinetwerk.

Kennis maken?

Denkt u dat we iets voor uw organisatie kunnen betekenen?
Bel of mail ons voor een persoonlijke kennismaking.
Een kop koffie kan altijd!


HP preferred partner
Microsoft certified partner
Ubiquiti networks
X2com partner
Synology partner
Mitel partner
Solcon internet van morgen
Bizz your world connected

Copyright © www.vanlaarhovenict.nl