Dit bericht duurt ongeveer 1 minuut om te lezen (139 woorden)
cid5169_fullimage_932x699-KPN-1_700x525

Ik kan geen e-mails meer versturen vanuit KPN, wat is er aan de hand?

Tot nog toe kon u met deze gratis dienst met uw eigen domeinnaam (@bedrijfsnaam.nl) of met een KPN e-mailadres (@kpnmail.nl) e-mails versturen. KPN heeft deze service aangeboden aan klanten die door de blokkade van poort 25 geen e-mail konden versturen. Het systeem is echter verouderd en wordt vanaf 9 november niet meer ondersteund. Om het probleem op te lossen moet u uw instellingen wijzigen. KPN heeft hiervoor een stappenplan opgesteld welke u kunt vinden op de website van KPN > Hulp nodig? Lukt het niet om zelf het probleem op te lossen? Neem dan contact op met van Laarhoven ICT. Tel .013-5041888. Wij helpen u graag. 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.vanlaarhovenict.nl/

Kennis maken?

Denkt u dat we iets voor uw organisatie kunnen betekenen?
Bel of mail ons voor een persoonlijke kennismaking.
Een kop koffie kan altijd!


HP preferred partner
Microsoft certified partner
Ubiquiti networks
X2com partner
Synology partner
Mitel partner
Solcon internet van morgen
Bizz your world connected

Copyright © www.vanlaarhovenict.nl