Dit bericht duurt ongeveer 1 minuut om te lezen (139 woorden)
cid5169_fullimage_932x699-KPN-1_700x525

Ik kan geen e-mails meer versturen vanuit KPN, wat is er aan de hand?

Tot nog toe kon u met deze gratis dienst met uw eigen domeinnaam (@bedrijfsnaam.nl) of met een KPN e-mailadres (@kpnmail.nl) e-mails versturen. KPN heeft deze service aangeboden aan klanten die door de blokkade van poort 25 geen e-mail konden versturen. Het systeem is echter verouderd en wordt vanaf 9 november niet meer ondersteund. Om het probleem op te lossen moet u uw instellingen wijzigen. KPN heeft hiervoor een stappenplan opgesteld welke u kunt vinden op de website van KPN > Hulp nodig? Lukt het niet om zelf het probleem op te lossen? Neem dan contact op met van Laarhoven ICT. Tel .013-5041888. Wij helpen u graag. 


HP preferred partner
Microsoft certified partner
Ubiquiti networks
X2com partner
Synology partner
Mitel partner
Solcon internet van morgen
Bizz your world connected

Copyright © www.vanlaarhovenict.nl
No Internet Connection