Remote Support voor al uw ICT vragen

Remote Support

Voor support op afstand, download TeamViewer
  • 1. Download TeamViewer via onderstaande knop.
  • 2. Neem contact met ons op.
  • 3. Geef aan dat u TeamViewer wilt toepassen.

Meest gestelde vragen over
remote support

Is computerhulp op afstand veilig ?

Ja. Onze hulp op afstand is veilig. Wij maken gebruik van het softwarepakket Teamviewer. Deze software werkt met volledig versleuteling van de data. Deze versleutelde verbinding voldoet aan de huidige beveiligingsvoorwaarden en is daarmee volkomen veilig in gebruik. U kunt zelf meekijken met onze ICT medewerker en ziet wat er gebeurt op uw computer. Vertrouwt u iets niet dan kunt per direct zelf de sessie beƫindigen.

Kan de helpdesk altijd meekijken?

Nee. Niet als uw hiervoor geen toestemming heeft gegeven. Daarnaast moet de computer of pc altijd aanstaan om uw computer over te nemen. Met behulp van ons softwarepakket kunnen we in samenwerking met u de computer overnemen. Voordat we de computer over kunnen nemen wordt gevraagd om een sessiecode. Hierdoor kunnen we een verbinding tot stand brengen. U behoudt tijdens de remote sessie alle controle en u kunt op ieder gewenst moment de verbinding verbreken. Nadat u de verbinding heeft verbroken kunnen wij deze niet opnieuw opbouwen zonder medewerking van u.

Persoonlijke kennismaking

Uw netwerkbeheer uitbesteden aan Van Laarhoven ICT? Graag bekijken we samen uw organisatie, situatie en behoeften. Zo kunnen we u adviseren over het beheer van uw netwerken. Dat kost u niets, en levert u nieuwe inzichten op.

Kennismaken kan telefonisch of via onze live chat, maar we komen ook graag bij u langs. Laat u ons weten wat uw voorkeur heeft?
Stel direct uw vraag

Stuur ons een bericht

Of maak een afspraak

Kom vrijblijvend bij mij langs


HP preferred partner
Microsoft certified partner
Ubiquiti networks
X2com partner
Synology partner
Mitel partner
Solcon internet van morgen
Bizz your world connected

Copyright © www.vanlaarhovenict.nl
No Internet Connection