Centraal beheer van alle
e-mailhandtekeningen

Dé handige tool voor ICT-professionals
en marketingmanagers
E-mailhandtekening beheren, sociale mediapictogrammen, promotiebanners en juridische disclaimers plaatsen vanaf één overzichtelijke internetportaal.
Zowel in de
Cloud als On-Premises
Gebruikt u Office 365 exchange of Google GSuite mailboxen binnen uw bedrijf en wilt u uniformiteit voor al uw e-mailhandtekeningen in uitgaande mails? Dan hebben wij hiervoor de geschikte oplossing! Onze beheerportal voor e-mailhandtekeningen geeft u de mogelijkheid om centraal e-mailhandtekeningen en disclaimers binnen de gehele organisatie aan te maken en te beheren. Een bekroonde oplossing voor e‑mailhandtekeningen, zowel lokaal (on-premises) als in de cloud.

Waarom e‐mailhandtekeningen
centraal beheren?

Een vraag die vaak aan ons gesteld wordt, is: “Waarom zou een bedrijf haar e‐mailhandtekeningen centraal willen beheren?” Het antwoord is simpel: “vanwege uniformiteit, optimalisatie, centralisatie, tijdwinst en controle over uw merkuitstraling.”

Het handmatig implementeren en managen van alle e‐mailhandtekeningen kost enorm veel tijd. De meeste bedrijven zetten hun IT‐ of marketingafdeling in om voor elke medewerker apart de handtekening(en) toe te voegen. Of ze vragen het personeel om de corporate e‐mailhandtekening zelf in Outlook te zetten. Als er dan ongewenst een eigen invulling aan de handtekening wordt geven of als bepaalde aanpassingen worden vergeten, kan dit leiden tot een hoop frustratie. Uw IT‐afdeling moet dan veel tijd besteden aan het uitvoeren van allerlei aanpassingen en uw merk en reputatie kunnen schade oplopen.

Onze beheermodule voor gecentraliseerde e-mailhandtekeningen maakt een einde aan alle overbodige handmatige aanpassingen. Wij geven bedrijven volledige controle over haar professionele e‐mailhandtekeningen inclusief snelle implementatiemogelijkheden en een breed scala aan functionaliteiten.

Voordelen om uw e-mailhandtekeningen
centraal te beheren

Onze e-mailbeheertool is ontwikkeld met het oog op gebruiksgemak en eenvoud. Ieder ontwerp voor een e-mailhandtekening is mogelijk dankzij onze unieke gebruikersvriendelijke editor.
Elk (mobiel) apparaat
Professionele e-mailhandtekeningen vanaf elk (mobiel) apparaat inclusief Macs.
Huisstijl
Verbeterde controle over de toepassing van huisstijl en juridische disclaimers.
Programmeerbaar
E-mailhandtekeningen die te voorzien zijn van programmeerbare banners gericht op specifieke doelgroepen en met meetbare resultaten
Drag-and-drop
Eenvoudig te vernieuwen e mailhandtekeningen met de gebruiksvriendelijke drag-and-drop editor
Maatwerk
E-mailhandtekeningen die te voorzien zijn van social media-iconen, promotionele banners, logo’s van keurmerken, gewonnen prijzen etc.
Contactinformatievelden
Contactinformatievelden die eenvoudig, automatisch ingevuld kunnen worden vanuit de Office 365 Directory of Google Directory
Microsoft 365 of G Suite hebben geen mogelijkheden om handtekeningen vanaf één centraal beheerportal te managen. Office 365 heeft wel een standaard functionaliteit voor e‐mailhandtekeningen, maar deze is maar heel beperkt. Wanneer bedrijven dit gebruiken, loopt men al snel tegen de beperkingen aan. Hierdoor wordt dan snel naar andere, gecentraliseerde oplossingen zoals onze handige beheertool voor ICT-professionals en marketingmanagers uitgeweken.
- Ron van Woensel, Team Cloud -

HEEFT U EEN VRAAG?
WIJ HELPEN GRAAG VERDER.

Wilt u kennismaken met de beheertool voor gecentraliseerde e-mailhandtekeningen? We komen graag bij u langs voor een eerste kennismakingsgesprek. Ons team staat klaar om u te helpen.