VoIP telefonie

Voor de zakelijke klant leveren we een uitgebreid pakket aan VoIP-diensten: telefonie via het internet voor bedrijven. Van de telefoonnummers tot de telefoonlijnen en vele aanvullende functionaliteiten. VoIP is in veel gevallen ook goedkoper en onderling kunt u gratis bellen. We bekijken graag of VoIP u ook veel kan besparen. Neem contact met ons op voor een uitgebreide berekening.

Laat onze experts u helpen!

✓ Onderling gratis bellen
✓ Integraties met CRM pakket
✓ Bespaar tot wel 70%

*

Invalid Input

*

Invalid Input

Kostenbesparend

Bellen via VoIP is voordeliger én geeft uw organisatie meer flexibiliteit en integratiemogelijkheden. De voordelen van VoIP ten opzichte van traditionele telefonie zijn overduidelijk. Er zijn dan ook steeds meer bedrijven die overstappen op deze kostenbesparende technologie voor telefonie. U kunt soms tot wel 70% besparen op uw telefoonkosten.
VoIP Is kostenbesparend voor uw bedrijf
De voordelen van VoIP voor de zakelijke branche

De voordelen van VoIP

Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van VoIP?
  • Goedkoper: gemiddeld 25% maar soms kunt u met VoIP tot 70% besparen op uw telefoonkosten.
  • De kwaliteit van het signaal is ook beter bij VoIP. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om in HD te bellen (hoge geluidskwaliteit).
  • Overal waar internet is kunnen we de VoIP dienst installeren. Zo kan een thuismedewerker uitbellen met het zakelijke telefoonnummer en kan hij of zij ook inkomende telefoontjes ontvangen.
  • Bij VoIP aansluitingen worden vaak ook functionaliteiten van een professionele telefooncentrale aangeboden zoals voicemail of doorschakelingen.
  • Het aantal gesprekken dat tegelijkertijd plaats kan vinden met zakelijk VoIP over één netwerkverbinding is nagenoeg onbeperkt.
  • Bedrijven met verschillende locaties en met één VoIP centrale bellen onderling gratis.

Integreer met CRM pakket

De wens om telefonie te integreren met een CRM-pakket wordt ieder jaar sterker. Waar voorheen kostbaar maatwerk voor was, bieden wij nu standaard-software voor vergaande integratie. En het einde is nog lang niet in zicht. Wij verwachten dan ook dat telefonie in de komende jaren steeds meer een geïntegreerd onderdeel wordt van de IT-omgeving van scholen. Met behulp van een gebruiksvriendelijke wizard kunnen we de hosted telefonie koppelen aan vrijwel elk CRM- en administratiesysteem.

Gebruikers kunnen vervolgens eenvoudig vanaf hun computerscherm bellen met behulp van click-to-dial en select-to-dial. Bij inkomende telefoongesprekken verschijnt er automatisch een pop-up in beeld met klant- of relatiegegevens uit het CRM-systeem. Door eenmaal te klikken op de pop-up verschijnt de klant- of relatiekaart in beeld.
Integreer VoIP met uw CRM pakket

Meer weten over VoIP telefonie?
Vraag ons naar de mogelijkheden.


HP preferred partner
Microsoft certified partner
Ubiquiti networks
X2com partner
Synology partner
Mitel partner
Solcon internet van morgen
Bizz your world connected

Copyright © www.vanlaarhovenict.nl