Blog

09 oktober 2015

Ik kan geen e-mails meer versturen vanuit KPN, wat is er aan de hand?



Tot nog toe kon u met deze gratis dienst met uw eigen domeinnaam (@bedrijfsnaam.nl) of met een KPN e-mailadres (@kpnmail.nl) e-mails versturen.

KPN heeft deze service aangeboden aan klanten die door de blokkade van poort 25 geen e-mail konden versturen. Het systeem is echter verouderd en wordt vanaf 9 november niet meer ondersteund. Om het probleem op te lossen moet u uw instellingen wijzigen. KPN heeft hiervoor een stappenplan opgesteld welke u kunt vinden op de website van KPN

Van Laarhoven ICT helpt u graag

Hulp nodig? Lukt het niet om zelf het probleem op te lossen? Neem dan contact op met van Laarhoven ICT: Tel. 013-5041888. Wij helpen u graag.

Peter van der Zande
Over de auteur:
Peter van der Zande
Team ICT
HEEFT U EEN VRAAG?
WIJ HELPEN GRAAG VERDER.
Informatie inspireert! Wilt u in contact
komen met één van onze beveiligingsexperts?